
We gaan aan de slag!
Ik ga niet gewoon je huis opruimen zodat je er naar kan kijken, maar ik leer jou hoe je ervoor zorgt dat het ook opgeruimd blijft.

Werkwijze & Tarieven
Samen aan de slag!
We gaan samen aan de slag, want ik kan niet voor jou je spullen uitzoeken en keuzes maken in waar jij blij van wordt. Wel kan ik je helpen bij het maken van deze keuzes door je vragen te stellen en ik kijk goed wat er weg gaat en wat er blijft. Vaak is hier in een patroon te vinden. Zo leer ik je kennen en kan ik je nog beter helpen in je keuzes. ook hou ik het realistische plaatje in de gaten van de ruimte die er is waar we deze spullen weer gaan opbergen.
Voorafgaand aan de opruimsessie kom ik gratis een uurtje langs op locatie om elkaar te leren kennen en te kijken of er een klik is. Dan bespreken we wat de wensen zijn en zal ik welk pakket er het beste bij aansluit en zo nodig maken we een pakket op maat. Ook kan ik in overleg opbergmaterialen meebrengen.
Mijn methode
Ik omschrijf mijn opruimmethode als een leerzame, positieve en intuïtieve manier van opruimen. En, als het een beetje kan, probeer ik ook het maken van duurzame keuzes hierin mee te nemen. Mijn werkwijze heeft veel raakvlakken met de filosofie en werkwijze van Marie Kondo (KonMari), maar is daarnaast gebaseerd op mijn eigen ervaring en expertise.
Wil jij dit ook?
Je kunt altijd vrijblijvend contact met me opnemen. Laat gerust je gegevens achter op de contactpagina of stuur me een berichtje
01

Kledingkast 4,5 uur
Samen gaan we jou kledingkast uitzoeken en organiseren. Alleen de kleding waar jij blij van word, jij je echt goed in voelt, krijgen een mooie plek ik je kast. We maken een systeem in je kast zodat alle ruimte optimaal benut word en het voor jou haalbaar is om het zo te houden. Ben jij klaar om:
- overzicht en structuur in je kledingkast aan te brengen
- alleen maar kleding over te houden waar je écht blij van wordt
- afscheid te nemen van kleding waar jij je niet goed in voelt
- je kledingkast optimaal te gaan benutten
- je kast opgeruimd te kunnen houden doormiddel van een duidelijk systeem
Tijdens dit proces voorzie ik je van tips & tricks. En gaan we je kast zo maken dat als je deze elke ochtend opent je blij wordt van wat je ziet!
€275,-
02

Thuiswerkplek 3 uur
Je kunt er tegenwoordig niet meer aan ontkomen, thuiswerken. Het geeft voordelen maar brengt ook weer nieuwe problemen met zich mee. Waar staat jou werkplek en hoe heb je deze ingericht? Voel jij je fijn op deze plek en kun je je werk goed doen? Samen maken we een plek waar je efficiënt kan werken én die fijn aanvoelt om er te gaan werken.
- samen kijken wat de beste plek is om een werkplek te creëren
- we richten deze zo in dat je er optimaal gebruik van kan maken
- nemen ergonomische aspecten en verlichting mee
- organiseren al je werkspullen op een vaste plek
- houden het bureau zo leeg mogelijk van losse spullen
- maken er een functionele maar ook fijne plek van
Een opgeruimde werkplek geeft een positief effect, het zorgt ervoor dat je je beter kunt concentreren.
€175,-
03

Keuken 4,5 uur
De keuken is een plek waar je onbewust veel tijd spendeert. En ben jij nou een echte kookliefhebber dan zeker. Maar is jou keuken ook goed ingedeeld en georganiseerd? Samen zorgen we ervoor dat de ruimte optimaal benut wordt op de manier zoals jij de keuken gebruikt.
- alle keukenspullen en producten uitzoeken en categoriseren
- gebruik van de keuken bepalen, op welke manier gebruik je je keuken?
- slimme opbergmogelijkheden creëren
- optimaal gebruik maken van de ruimte
- systeem maken dat het overzichtelijk is en goed zo te houden
Een opgeruimde keuken scheelt een hoop tijd in het zoeken naar dat ene bakje. Of als je iets achter uit het kastje nodig hebt, je niet de hele inhoud eerst op de vloer hebt liggen. Zo kun je je focussen op wat echt belangrijk is, lekker koken!
€275,-
04

Speelgoed 4 uur
- al het speelgoed uitzoeken en categoriseren
- al het speelgoed dat overblijft krijgt een logische en vaste plek, waar kinderen bij kunnen en ook waar kinderen zelf niet bij kunnen zoals verf materialen bijvoorbeeld.
- ik geef je tips om het zo aantrekkelijk mogelijk voor je kind te houden
- ik geef je tips om samen met je kind op te ruimen
€235,-
05

Badkamer 3 uur
De badkamer is de plek waar je fris je dag wilt starten. En dat lukt niet met die uitpuilende lades en kasten. Of je pakt een handdoek en hebt de hele stapel weer uit de kast. Gauw de kast dicht en het is uit het zicht. Dit is niet ontspannen op een plek waar je dit wel zou moeten kunnen doen. Lekker een boek lezen in bad of een warme douche nemen na een lange wandeling.
- alle badkamer gerelateerde producten uitzoeken en categoriseren
- gebruik van de badkamer bepalen, op welke manier gebruik je je badkamer
- Slimme opbergmogelijkheden creëren
- optimaal benutten van de opbergruimte
- rust en warmte creëren in de badkamer door middel van producten in een andere verpakking doen bijvoorbeeld
€175,-
06

Zolder of Garage 6 uur
De zolder of de garage zijn ruimtes waar vaak veel verschillende spullen worden opgeslagen. Het zijn ruimtes waar je misschien niet vaak komt maar waar wel veel ergernis kan zijn als het er niet opgeruimd is. En weet je eigenlijk wel wat er precies ligt en waarom? Het gaat je veel rust geven om dit een keer grondig uit te zoeken en bewust te kiezen wat je houd en waar je het opruimt.
Een zolder of garage moet functioneel en praktisch tegelijk zijn:
- we gaan de ruimte optimaal benutten
- maken keuzes in wat er blijft, hoe we dit opruimen en wat er weg mag
- zorgen er voor dat je overzicht hebt van wat er staat
- maken er fijne ruimtes van waar je zo kunt vinden wat je nodig hebt
Onbewust neemt zo’n rommelzolder energie van je. Je kunt afscheid nemen van spullen die alleen maar ruimte innemen in je huis en je hoofd. Nu kun je weer genieten van je spullen!
€425,-
07

Verhuizen
Een verhuizing is het moment om eens grondig door je spullen te gaan. En hierdoor met een frisse start te beginnen op je nieuwe plek.
Samen inpakken en uitpakken. Bij het inpakken zoeken we al je spullen uit door te kijken waar je blij van word en ook praktisch gezien welke ruimte je hebt straks en welke ruimte niet. We zorgen er voor dat er duidelijk op dozen komt te staan wat waar naar toe moet en wat er in zit.
Bij het uitpakken zorgen we er voor dat er een praktische, logische en mooie indeling komt en zo je nieuwe huis zo snel mogelijk als thuis gaat voelen.
Verhuizen is een grote klus en zien veel mensen tegen op. Vaak weten ze niet war te beginnen en komt de stress bij het zien van het groeien van de to do lijst. Samen zorgen we er voor dat dit proces efficiënter, leuker en makkelijker wordt.
Vanaf €500,-
08

Huis verkoop klaar maken
Je huis verkoop klaar maken is soms een hele opgave. Je woont er zelf al zo lang en vind het lastig om er naar te kijken zoals een koper er naar gaat kijken.
Ik kan je tips geven en het samen met je aanpakken. We gaan opruimen en spullen weg halen of op een andere manier gebruiken. Het wordt een rustig maar ook aantrekkelijk geheel voor de potentiële bewoners.
We proberen het zo veel mogelijk met je eigen spullen te doen maar soms is het nodig om het een en ander toe te voegen, zoals bijvoorbeeld een plant of mooie handdoeken. Dan kijken we samen hoe we dat kunnen oplossen. Lenen bij familie, vrienden of iets aanschaffen wat ook gelijk een aanwinst is voor je nieuwe huis.
Op naar een goede verkoop!
Vanaf €250,-
09

Cadeaubon 3 uur
Iemand een origineel cadeau geven waar hij of zij écht wat aan heeft?
Ken jij iemand die wel hulp kan gebruiken bij het opruimen en organiseren van bijvoorbeeld die uitpuilende badkamerkast, kledingkast, speelkamer of bijkeuken?
In zo’n opruimsessie van 3 uur kunnen we heel wat aanpakken of een mooie basis leggen om zelf verder te kunnen gaan!
€175,-
Wat klanten over mij zeggen ...



